onsdag den 27. august 2014

Hjemmesyet

Jeg har jo flere gang skrevet at nogen ting ikke kunne betale sig at sy selv når man kan købe det brugt men jeg var simpelthen nød til at sy noget tøj til lille manden.
Jeg fandt stoffet i stof og stil og så var det bare med at komme i gang.
Jeg troede faktisk ikke det ville være så svært at sy en sparkedragt, men jeg tog fejl, når man aldrig rigtig før har syet babytøj så er der en del udfordringer i det. Jeg har en del problemer med skidtkilen så der er plads til bleen, men jeg synes faktisk den er blevet ret god.
Jeg mangler stadig at sætte trykknapper i den, men jeg havde ikke lige nogen på lager.

Der var en lille rest af stoffet da jeg var færdig med sparkedragten, så det blev til følgende
Jeg er nu ikke sikker på han skal have den hele på samtidig, det bliver måske lige lidt for meget :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar