mandag den 9. juni 2014

Lidt flere kreative ting


Så blev jeg endelig færdig med at sy sengetøj til lille manden. Det blev til 5 sæt og selvom det er nemt at sy så er det faktisk ret træls at sy, så jeg er glad for de er blevet færdige.

Jeg har valgt at lave dem med bindebånd for neden i stedet for trykknapper, jeg er nemlig ikke så gode venner med trykknapper :-)

I lørdags var jeg ude og hente noget jeg havde købt på gul og gratis. Jeg købte blandt andet den her.


Det er meningen jeg vil bruge den i stedet for et aktivitetstæppe. Jeg har planer om at legetøjet der hænger på stativet skal pilles af og så skal jeg selv lave noget. Jeg har en ide om at jeg skal  hækle nogen dyr i sort og hvid, da det er det første en baby kan se. Og så vil jeg komme bjælder i eller noget andet så det larmer lidt :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar