lørdag den 21. juni 2014

Making of .....

En vugge til lille manden.
For nogen år siden begyndte min papmor at flette pil, og allerede dengang snakkede vi om at den dag jeg blev gravid skulle hun flette en vugge til mig.
Her er lidt billeder af hvordan den er blevet til. Jeg synes den er rigtig flot og glæder mig til at komme til at sy sengerand og lagner til vuggen (den er jo ikke standard mål )




Jeg håber man kan få et indtryk af hvordan den er lavet.

Dette er en hylde der skal være nederst, det er mening jeg skal have stof bleer eller sådan noget på den. Og så har min far drejet nogen ben, og så skal der hjul under hylden, så jeg kan kører den rundt i min lejlighed.

Benene mangler lige at blive malet igen.
Her der den næste færdig, altså selve vuggen. Der mangler lige nogen små ting endnu. Men jeg glæder mig rigtig meget til at vise jer det færdige resultat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar