søndag den 1. juni 2014

De første kreative ting

Ja så blev det tid til at vise lidt af det jeg har syet.

Jeg er i fuld gang med at sy til lille manden, og her er de ting der er blevet færdig, men der er klippet ud til noget sengetøj og udover det har jeg en del projekter mere.
Men inden jeg blev gravid havde jeg faktisk planer om en del mere jeg gerne ville sy. Men fandt hurtig ud af, at det faktisk ikke kan betale sig, hvis man køber tingene brugt, så er det faktisk billigere end sy det selv.
Så jeg har sorteret lidt i mine projekter og indtil videre er det blevet til en ammepude.

Den er lidt flad endnu, men jeg har syet en inderpude, som skal fyldes med krøyer kugler senere.

Jeg startede på den umulius for snart et år siden. Jeg har taget den frem når jeg ikke lige gad noget andet kreativt, men den er syet i hånden og sikke et arbejde. Men nu er den heldigvis færdig og håber lille manden kan lide den.


Til dem der ikke kender en umullius så er det 8 terninger der hænger sammen og så kan man folde den ud på alle mulige måder.













Til sidste vil jeg vise mit legetæppe, den måler ca 1 m x 1,10 m. Jeg har valgt at sy et stykke fleece inden i som foer, i stedet for pladevat, da den helst skulle kunne vaskes, og jeg har rimelig dårlig oplevelser med at vaske pladevat. Bagsiden er også af fleece, dette er dog knap så tyk som det jeg brugte som foer.


Her kan bagsiden ses.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar