søndag den 27. juli 2014

En gave ...

I går fik jeg denne fine sutteklud af en dreng, som jeg jævntlig har passet siden han var helt lille, og nu er han 7 år.
Han var syg for et halvt år siden, og måtte ikke lege ude med de andre drenge, så kastede han sig over at hækle, og jeg synes bestemt han har talent.

Han har selv hæklet sutteklud, og jeg er rigtig glad for den, den er rigtig drenget og rigtig sød synes jeg.
Jeg glæder mig meget til at lille manden skal have den og han bliver sikkert lige så glad for den som jeg.

3 kommentarer:

  1. Wow!!! Han er jo VILDT dygtig!!!! Nægter at tro på, at han kun er 7 år....hvad i alverden kan han ikke drive det til så?????

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja han er vild dygtigt, jeg skal hilse at sige at han også snart bliver 8 år :-)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet