søndag den 20. juli 2014

En lille update på min graviditet

Ja nu nærmere jeg mig hastigt uge 25, og selvom jeg stadig synes der er rigtig lang tid til den 3 november. Så er det vildt at tænke på at der snart kun er 15 uger til han gerne skulle komme til verden.
Jeg synes der er rigtig meget jeg skal nå endnu, men det håber jeg at jeg når.
Om ikke andet har jeg næsten fået købt eller fået det meste af udstyret til den lille. Jeg mangler lige at bestille barnevognen, men det kommer i næste uge, også mangler jeg nogle små ting. Så skulle jeg være klar til at han kommer.

Første gang han sparkede var jeg 21+ 0, det var en meget mærkelig fornemmelse første gang, men i dag synes jeg det er rigtig livsbekræftede når han ligger og sparker, og det gør han tit og meget. Jeg har også mærket ham hver dag siden.

Jeg var inden graviditeten nok lidt nervøs for at tage for meget på, også fordi jeg havde især i starten lyst til fast food og chips, men jeg har kunne styre mig rimelig, så vægt siger nu i uge 24 plus 6 kg, så det synes jeg faktisk er helt ok.

Til sidst får i lige et billede af min mave. Den vokser ligeså stille og rolig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar