onsdag den 30. juli 2014

Oldemor strik

Da jeg fortalte min farmor at jeg ventede mig, så var hun ellers parat med strikkepindene.
Jeg er selv meget kreativ, men at strikke har aldrig rigtig fanget mig, så det lader jeg hende om. Og hun er rigtig glad for at kan hjælpe mig og elsker at sidde med hendes strikketøj og se fodbold.
Her er lige det første der er blevet færdig.
Sokkerne er lavet i noget der hedder mælkegarn, som både skulle være varmeregulerende og selv rensende, og det er rigtig dejlig blødt.

Den lyseblå bluse er lavet lidt større så han kan passe den til foråret, og den hvide bluse var faktisk en bluse min farmor havde men ikke kunne lide, så den travlede hun op og så strikkede hun en lille baby bluse til mig i stedet for.

Disse undertrøjer er også lavet af mælkegarn, nu er det jo et vinterbarn jeg får så han skal nok holde varmen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar