onsdag den 21. maj 2014

Det bliver en ....

Ja i går var jeg så til kønsscanning, jeg fik et gavekort i fødselsdagsgave af min veninde, og glædede mig rigtig meget til at se babyen igen og var rigtig spændt på kønnet.

Det var et gavekort til scanningsklinikken i kolding, og det var en kanon oplevelse. Sygeplejersken der scannede mig forklarede rigtig meget undervejs og var rigtig sød.Et sted jeg varmt kan anbefale. Ret hurtig kunne hun se at der var noget der strittede, så ja jeg skal have en lille dreng.



 Det var vildt hvor meget han er vokset på 3 uger hvor jeg var til nakkefoldsscanning. Han var rigtig livlig men ville ikke rigtig vise hvad han havde imellem benene, han lå med benene over kors det meste af tiden, men det lykkes efter et par forsøg at se hvad der gemte sig mellem benene :-)
Her er der ingen tvivl om at det er en dreng :-)

Det største var at høre hjertelyd. Det var en hel vild oplevelse, og det har gjort det hele meget mere virkelig og det er rigtig rart at jeg kan sige han i stedet for babyen eller den.

Han kunne bedst lide at ligge og putte sig lidt, jeg synes det så rigtig kært ud.
 


 

2 kommentarer:

  1. STORT TILLYKKE!! Ja, jeg synes nu altid, at det er imponerende, at de overhovedet kan tyde noget som helst ud fra de scanninger - for selvom der er pil på den lille dims, så ville jeg aldrig i min vildeste fantasi kunne se, at det var en lille tissemand - hi hi.

    Men hold op, hvor er det første billede et HELT perfekt scanningsbillede, hvor man rigtig kan se lillemanden ligge derinde.

    Held og lykke videre med det hele :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Det er også temmelig imponerende hvor meget man allerede kan se på de scanninger.
      Jeg vil sige at vi var ikke i tvivl om at det var en lille tissemand, nu så vi den også fra mange forskellige vinkler :-)

      Slet