tirsdag den 13. maj 2014

Køb af de første baby ting

Jeg har længe skubbet det at købe noget til den lille, for jeg har været rigtig bange for at det skulle gå noget galt, men efter nf-scanningen tvang min veninde mig næsten ud for at købe noget til den lille. Vi havde snakket meget om hvad det skulle være, men min papmor mente vi selvfølgelig skulle købe det tøj som den lille skal have på hjem fra sygehuset.Så det blev det.
Det var ikke helt nemt at finde noget neutralt tøj, men i h og m fandt vi et rigtig sødt sæt.

Der er både hue,  en lang ærmet bodystocking, sparkedrag, et par bukser og en t-shirt, så den lille skal nok kunne holde sig varm, selvom det er november jeg skal føde.


Udover det sæt, har jeg fået rigtig mange ting gratis via facebook, mest tøj, både til en pige og dreng.
Men jeg skal til kønsscanning på næste tirsdag og jeg glæder mig rigtig meget, både til at se den lille igen men også at vide hvad kønnet bliver. Jeg håber det bliver lidt nemmere at forholde sig til.
Flere i min familie er overbevist om at det bliver en pige, men jeg har selv ingen anelse og glæder mig rigtig meget, lige meget hvad der kommer.

2 kommentarer:

  1. Det lyder da ikke særlig pænt at jeg næsten tvang dig ud og købe det første :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi kan også kalde det frivillig tvang, men jeg er nu rigtig glad for du gjorde det :-)

      Slet