lørdag den 3. maj 2014

Nf-scaning

Så kom dagen endelig hvor jeg skulle scannes, jeg var rigtig nervøs og bange for om der var noget i vejen med den lille.
Men sygeplejersken som scannede mig, sagde ret hurtigt at der var et fint hjerte der bankede, og scannede mig videre og sagde at alt så fint ud.
Den lille ville ikke rigtig vågne så hun kunne måle det hun skulle, så jeg skulle lige prøve at vække den ved at ryste underkroppen. Det vækkede den lille og hun kunne nu måle det hun skulle.Jeg nu er min termin rykket frem til 3/11, pga den lille allerede måler 7 cm. Så det er vildt at tænke på at jeg snart et 14 uger henne.
Nu er det meste af familien blevet informeret om at jeg er gravid og at jeg er blevet gravid med donorsæd, og heldigvis har familien reageret positivt.

1 kommentar:

  1. Det var så stort at se den lille baske rundt indeni din mave. Og ikke mindst drikke fostervand :)

    SvarSlet